Svjetski dan investicijskih fondova

10.04.2019

Hrvatska gospodarska komora i Udruženje društava za upravljanje investicijskim fondovima petu godinu zaredom 19. travnja obilježavaju Svjetski dan investicijskih fondova

 

Svjetski dan investicijskih fondova obilježava se na dan rođenja Abrahama van Ketwicha (19. travnja 1743.), koji se smatra ocem investicijskih fondova jer je 1774. godine osnovao prvi fond u svijetu, u Nizozemskoj. Prvi fond u Hrvatskoj osnovan je 1998. godine.

Povodom obilježavanja ovog dana Hrvatska gospodarska komora i Udruženje društava za upravljanje investicijskim fondovima HGK, čiji je član i Raiffeisen Invest d.o.o., organiziraju niz edukativno-informativnih aktivnosti koje započinju sa središnjim događanjem na Cvjetnom trgu u Zagrebu u subotu, 13. travnja, od 9 do 15 sati. Na info-pultu,  pod motom „„Nauči, uloži, umnoži“,  građani će imati priliku pobliže se upoznati s investicijskim fondovima, posebice s načinom na koji funkcioniraju, zašto ulagati u njih, kako kupiti udjele u fondu, koje su vrste investicijskih fondova, koji su izvori informacija te što bi trebalo znati prije početka ulaganja.

Uz događanje na Cvjetnom trgu, a radi približavanja investicijskih fondova građanima i poslovnim subjektima te podizanja razine financijske pismenosti u društvu, HGK i Udruženje održavaju i predavanja na osam fakulteta u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Rijeci i Zadru.

Kao i svake godine, Udruženje dodjeljuje i nagradu Top of the Funds za najbolje otvorene investicijske fondove s javnom ponudom i najbolje društvo za upravljanje investicijskim fondovima u 2018. godini koje će se održati u prostorijama HGK 18.travnja 2019.

Uz navedene aktivnosti Raiffeisen Invest d.o.o. kao član Udruženja sudjeluje i u drugim aktivnostima HGK u području financijske edukacije za građane, posebice učenike i nastavnike srednjih škola diljem Hrvatske. Edukativno-informativna događanja provode se u cilju populariziranja i približavanja investicijskih fondova građanima te su dio su Akcijskog plana unaprjeđenja financijske pismenosti potrošača za 2019. godinu, koji se donosi svake godine temeljem Nacionalnog strateškog okvira financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine.